Головна сторінка Анонси
заходів і подій
Загальні відомості
про район
Соціально-економічний
стан
Інформування
населення
Архів
Городищенська РДА



Економіка району



Соціальна сфера


Державні
інтернет-ресурси
Веб-портал Президента України Веб-портал Верховної Ради України Портал Кабінету  Міністрів України Черкаська ОДА - офіційний портал Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України Державний реєстр виборців Фонд сприяння місцевому самоврядуванню в Україні Антикорупційний портал Укрінформ Урядовий кур’єр Українське радіо Урядовий сайт для юних громадян

Районні
інтернет-ресурси
Веб-портал Городищенського району Веб-сторінка Городищенської районної ради Веб-сторінка Городищенської міської ради Веб-сторінка Городищенського РТМО Веб-сторінка відділу освіти Городищенської РДА

Звернення громадян



Черкаський обласний контактний центр належить до сфери управління обласної державної адміністрації та є суб’єктом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади.


Урядова «гаряча лінія» працює цілодобово. Дзвінки на урядову «гарячу лінію» як зі стаціонарних, так і телефонів мобільних операторів - безкоштовні.




Інспекція з питань захисту прав споживачів у Черкаській області (Держспоживінспекція у Черкаській області) є територіальним органом Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів.



Графік прийому громадян головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації
Графік прийому громадян керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
Порядок організації та проведення особистих прийомів громадян у районній державній адміністрації
Графік виїзних прийомів горомадян на поточний місяць

Бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення? Ви маєте надіслати листа у письмовій формі на адресу:

Городищенська районна державна адміністрація, пл. Миру, 8, м. Городище, Черкаська обл., 19500

або електронною поштою на E-mail: gorrda@ukrpost.ua

Нормативно-правова база
1. Закон України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 №393/96-ВР
2. Указ Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 №109
Інформація щодо стану опрацювання звернень
З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07 лютого № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ Городищенською районною державною адміністрацією вживаються необхідні заходи щодо об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.
Довідка про підсумки проведеної роботи районною державною адміністрацією щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян за 2016 рік
Аналітична довідка за 9 місяців 2016 року про підсумки проведеної роботи
Аналітична довідка за І півріччя 2016 року про підсумки проведеної роботи
Аналітична довідка за І квартал 2016 року про підсумки проведеної роботи
Робота зі зверненнями громадян у 2015 році
Робота зі зверненнями громадян у 2014 році
Електронні звернення

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року “письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Консультації щодо зверненнь можна отримати у відділі прававого забезпечення та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації.

Відповідальна особа - головний спеціаліст відділу правового забезпечення та розгляду звернень громадян апарату Коваленко Алла Василівна.

Телефон для довідок: (04734) 2-16-78, 2-20-46 .











Вітаємо
на офіційному сайті
Городищенської районної державної адміністрації

Гаряча лінія Голови РДА Відкрити пам’ятку на випадок надзвичайних ситуацій




Проект змін до Конституції України (щодо децентралізації влади) та Концепція реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні Урядова «гаряча лінія» Державна система електронних звернень

Туристична Городищина Інтерактивна карта Городищенського району ВСП Городищенський коледж УНУС ЗАХИСНИК УКРАЇНИ
Головна сторінка Анонси
заходів і подій
Загальні відомості
про район
Соціально-економічний
стан
Інформування
населення
Архів
Приміщення РДА Городищенська районна державна адміністрація
19500, Черкаська область, місто Городище, площа Миру, 8
Телефон/Факс: (04734)2-20-46, Електронна пошта: gorrda@ukrpost.ua

Всі права захищені. При будь-якому використанні матеріалів посилання (для інтернет-проектів - гіперпосилання) є обов'язковим.
© Городищенська районна державна адміністрація, 2011 - 2015
span class="Stile00Text"