Головна сторінка Анонси
заходів і подій
Загальні відомості
про район
Соціально-економічний
стан
Інформування
населення
Архів
Городищенська РДА



Економіка району



Соціальна сфера


Державні
інтернет-ресурси
Веб-портал Президента України Веб-портал Верховної Ради України Портал Кабінету  Міністрів України Черкаська ОДА - офіційний портал Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України Державний реєстр виборців Фонд сприяння місцевому самоврядуванню в Україні Антикорупційний портал Укрінформ Урядовий кур’єр Українське радіо Урядовий сайт для юних громадян

Районні
інтернет-ресурси
Веб-портал Городищенського району Веб-сторінка Городищенської районної ради Веб-сторінка Городищенської міської ради Веб-сторінка Городищенського РТМО Веб-сторінка відділу освіти Городищенської РДА

Центр надання адміністративних послуг


Адреса: вул. Миру, 118, м. Городище, Черкаська обл., 19500 E-mail: gor_cnap@ukr.net

Посада

ПІБ

Телефон

Керівник ЦНАП

(04734) 2-01-82

Адміністратор

Базило Вікторія Анатоліївна

(04734) 2-01-82

Адміністратор

Фірцак Ярослав Петрович

(04734) 2-01-82

Розташування Центру надання адміністративних послуг



Нормативно-правова база
1. Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 №5203
2. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» від 20.02.2013 №118
3. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Примірного регламенту про центр надання адміністративних послуг» від 01.08.2013 №588
4. Положення про Центр надання адміністративних послуг Городищенської районної державної адміністрації
5. Регламент Центру надання адміністративних послуг Городищенської районної державної адміністрації
6. Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Городищенської районної державної адміністрації
7. Перелік інформаційних та технологічних карток дежавних реєстраторів Городищенської районної державної адміністрації

Перелік адміністративних послуг, які надаються у Центрі надання адміністративних послуг Городищенської райдерадміністрації


Центр надання адміністративних послуг Городищенської районної держвної адміністрації
15 листопада 2013 року офіційно відкрито Центр надання адміністративних послуг. Для забезпечення зручності при отриманні послуг Центр розміщено в м. Городище по вул. Миру, 118 на 2 поверсі 3-поверхового приміщення управління агропромислового розвитку Городищенської районної державної адміністрації, поблизу якого знаходиться зупинка громадського транспорту. Загальна площа Центру 120 м. кв. (відкрита частина), де здійснюється прийом суб’єктів звернень та видача результату послуги.
Що таке Центри надання адміністративних послуг? ВІДЕО
Україна змінюється. Влада повинна не керувати громадянами, а служити громадянам, тобто надавати ПОСЛУГИ. У багатьох містах і містечках почали відкриватися «прозорі інтегровані офіси» - Центри надання адміністративних послуг.


І головне – жодних умов для корупції!
Якщо у Вас є потреба звернутися до влади:

- для приватизації житла

- для отримання земельної ділянки

- для оформлення права власності на нерухомість

- для реєстрації суб’єктом пiдприємницької діяльності

- для дозволу на будiвництво чи перепланування

- для отримання державного акта на землю

Не шукайте куди і коли! Звертайтесь до Центру надання адміністративних послуг у своєму місті або районі.

Відео створене за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу.

Копіювання та поширення цього відео всіляко вітається!


До уваги громадян!
У 2014 році Українці отримали 4,8 млн послуг з реєстрації. З них 1,3 млн становили виписки, витяги та довідки. Для реєстрації чи отримання довідки громадяни з ночі мали займати чергу. Та й це не завжди було гарантією, що вдасться потрапити до спеціаліста саме в цей день. Нескінченні черги та незручності створювали плодюче підґрунтя для корупційних схем. За прискорене «вирішення» питання бізнесменам в середньому доводилося платити 300 грн. У рамках реформ забезпечено відкритий доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. 8 квітня запущено систему надання електронних онлайн сервісів. Зареєструвати бізнес та отримати необхідну довідку, витяг або виписку можна на оновленому сайті Мін?юсту в режимі онлайн. З початку роботи через систему надання онлайн сервісів на оновленому сайті Мін’юсту було видано понад 12 тис. електронних довідок. Кількість запитів у окремі дні сягала 600. Для полегшення ведення бізнесу в аграрних регіонах з 1 квітня право проводити реєстрацію договорів оренди земельних ділянок сільгосппризначення було надане нотаріусам. Крім того, Мін’юст розробив 2 законодавчі акти, які вдосконалюють процедури примусового виконання рішень та запроваджують змішану систему. Їх підтримав Уряд та Рада з питань судової реформи при Президентові. Мін’юст підготував 2 проекти законів для спрощення процедур реєстрації бізнесу та майна: - «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». - «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців». Запропоновані в цих документах новели забезпечать децентралізацію повноважень та запровадять вільний вибір суб'єкта реєстрації. Право проводити такі дії буде надано: - органам місцевого самоврядування та держадміністраціям; - нотаріусам (незалежно від посвідчення нотаріальної дії); - акредитованим Мін’юстом банківським установам; - держвиконавцям (накладення та припинення обтяжень речових прав на нерухоме майно) Законопроекти покращать якість надання адміністративних послуг шляхом: - створення конкурентного середовища між суб'єктами, які наділені повноваженнями з проведення державної реєстрації; - запровадження принципу екстериторіальності в межах області для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та в межах України для державної реєстрації бізнесу та громадських формувань; - запровадження можливості подання електронних документів для державної реєстрації; - заповнення заяви безпосередньо державним реєстратором. Буде забезпечено удосконалення сервісів, які надаються громадянам: - уводяться механізми, які скоротять кількість відмов у держреєстрації майна та обтяжень; - уніфікуються процедури реєстрації юросіб, громадських формувань та фізосіб-підприємців; - скорочено перелік документів для реєстрації бізнесу; - буде розкрито інформацію про права на нерухоме майно як за об'єктом, так за суб'єктом; - створюються нові можливості надання інформації про нерухоме майно для органів держвлади та інших юросіб залежно від потреб (офіційна статистична інформація, вибірка за певними об'єктами нерухомого майна тощо); - скасовується щорічне підтвердження та щорічна подача фінзвітності; - забезпечено перехід на електронну форму документів; - створення єдиного реєстру на базі Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, Єдиного ліцензійного реєстру, Реєстру документів дозвільного характеру, Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об’єднань та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Буде створено надійну систему державного контролю у сфері державної реєстрації: - нормативно-методичне регулювання порядку державної реєстрації Мін'юстом; - дворівневе адміністративне оскарження рішень державних реєстраторів; - дієві механізми реагування у разі виявлення порушень.
Плата за державну реєстрацію. У сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно: - плата за проведення державної реєстрації залежить від об'єкта, його розміру, а також від того, заявником є фізична чи юридична особа; - плата на надання інформації про зареєстровані речові права визначається Кабінетом Міністрів України. У сфері державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань та фізичних осіб – підприємців: - у разі подання документів у електронній формі адміністративний збір та плата за надання відомостей зменшуються на 25 відсотків. Для прикладу, вартість повного витягу з реєстру підприємців становить 45,68 грн безпосередньо за послугу та 3 гривні – комісія Ощадбанку. Загальна вартість – 48,68 грн, тобто 75% від вартості паперового аналогу. Повний витяг з реєстру нерухомості коштує 21 грн. Скорочена інформація про компанію, а також послуга з реєстрації бізнесу надаються безкоштовно. Так само безкоштовно громадяни можуть отримати додаткові копії уже сформованих документів. Законопроекти забезпечать належне фінансове забезпечення діяльності у сфері державної реєстрації завдяки процедурі розподілу адміністративного збору: - адміністративний збір за державну реєстрацію державними реєстраторами виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, зараховується в повному обсязі до місцевих бюджетів за місцем надання послуг, а у разі проведення державної реєстрації державними реєстраторами держадміністрацій, зараховується в повному обсязі до Державного бюджету України за місцем надання послуг; - у разі проведення державної реєстрації банком або приватним нотаріусом на фінансове забезпечення цієї діяльності спрямується 60% адміністративного збору, який залишатиметься у відповідного суб'єкта; - фінансове забезпечення інших реєстраторів
Щодо звільнення від сплати адміністративного збору за реєстрацію речових прав на нерухоме майно
Відповідно до ч.2 ст.29 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від сплати адміністративного збору звільняються: - органи державної влади та органи місцевого самоврядування; - фізичні та юридичні особи під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та зареєстровані до проведення державної реєстрації прав у порядку, визначеному цим Законом; - особи, визначені пунктами 18, 29, 34 статті 4 Декрету Кабінету Міністрів України «Про державне мито» а саме: - громадяни, віднесені до категорій 1 і 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи; - громадяни, віднесені до категорії 3 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, - які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення - не менше трьох років; - громадяни, віднесені до категорії 4 потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років; - інваліди Великої Вітчизняної війни та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи; - інваліди I та II груп; - Національний банк України та його установи, за винятком госпрозрахункових; - Пенсійний фонд України, його підприємства, установи й організації; - Фонд України соціального захисту інвалідів і його відділення, органи Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
Відділ Держгеокадастру у Городищенському районі Черкаської області інформує
Розпорядженням КМУ від 16.05.2014 №523-р внесено зміни до Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центри надання адміністративних послуг.Відтепер Відділом Держземагентства у Городищенському районі Черкаської області через Центр надання адміністративних послуг Городищенської РДА надаються такі послуги: 1. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру; 2. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку; 3. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу; 4. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу; 5. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу; 6. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу; 7. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу; 8. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі: а) витягу з Державного земельного кадастру про: землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць, обмеження у використанні земель, земельну ділянку; б) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території); в) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації; 9. Видача довідки: а) про наявність та розмір земельної частки (паю); б) про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання); 10. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою; 11. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями; 12. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки».
УРЯД ВИЗНАЧИВ ПЕРЕЛІК АДМІНПОСЛУГ, ЯКІ МОЖНА ОТРИМАТИ В ЦЕНТРАХ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
Кабінет Міністрів України своїм розпорядженням від 16 травня 2014 року №523-р затвердив перелік найпопулярніших серед громадян і бізнесу адміністративних послуг територіальних органів центральних органів виконавчої влади, які будуть обов’язково надаватися через створені центри надання адміністративних послуг по всій Україні. Зазначений перелік містить 51 адміністративну послугу, суб’єктами надання яких є територіальні органи Державної міграційної служби, Держземагентства, Держархбудінспекції, Державної служби з надзвичайних ситуацій, Укрдержреєстру, Держсанепідслужби, Держгірпромнагляду. Також розпорядженням передбачається надання через центри надання адміністративних послуг документів дозвільного характеру, оскільки дозвільні центри є частинами центрів надання адміністративних послуг. На сьогодні, за інформацією державних адміністрацій в Україні, створено й розпочали роботу 660 центрів надання адміністративних послуг (із них 169 – міських, 458 – районних, 10 – районних у місті Києві, 23 – центри, які одночасно є обласними й міськими, у тому числі 12 територіальних підрозділів).

За матеріалами Урядового порталу


ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ НАШОГО РАЙОНУ!
Пропонуємо Вам надати відповіді щодо якості надання адміністративних послуг, заповнивши анкету. Заповнені анкети просимо надсилати на електронну адресу: gor_cnap@ukr.net
До відома жителів району!
У рамках Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затвердженого Указом Президента від 12 березня 2013 року № 128, 13 травня 2013 року стартував проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ через Укрпошту». Метою проекту є поширення інформації щодо отримання адміністративних послуг та створення для клієнтів найбільш оптимальних умов доступу до адміністративних послуг з максимальною прозорістю та легкістю отримання результату. На практиці це означає, що будь-який громадянин або суб’єкт господарювання зможе через відділення поштового зв’язку: 1) отримати всю необхідну інформацію та консультації стосовно адміністративних послуг; 2) відправити оформлений пакет документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, поштовим відправленням (лист, бандероль, посилка) з оголошеною цінністю та описом вкладення на адресу служби «єдиного вікна», а потім отримати кінцевий документ також через пошту (у поштовому відділенні або через листоношу). У приміщенні поштового відділення Ви можете ознайомитися з інформацією про адміністративні послуги. Компетентний співробітник пошти допоможе Вам заповнити всі необхідні бланки заяв, ознайомить з правилами та порядком оформлення.
До відома власників відходів
З 30 жовтня 2013 року набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України №748 від 07.08.2013 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», яка вносить суттєві зміни до «Порядку розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.1998 №1218. Звертаємо увагу, що пунктом 8 Порядку визначено категорії власників відходів, які звільняються від одержання лімітів на утворення та розміщення відходів. Власники відходів подають щороку через дозвільні центри, центри надання адміністративних послуг декларацію про відходи. Реєстрація декларації про відходи здійснюється на безоплатній основі.
Городищина впроваджує проект
«Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту»

З метою реалізації проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» начальником центру поштового зв’язку №6 Черкаської дирекції УДППЗ «Укрпошта» проведено навчання з працівниками поштових відділень, щодо консультативної допомоги під час оформлення необхідних документів для отримання адміністративних послуг. Адреси поштових відділень Городищенського району
№ п/п Назва Адреса Телефон
1. Відділення поштового зв’язку «Городище-1» 19501 м. Городище, вул. Індустріальна, 15 2-23-77
2. Відділення поштового зв’язку «Городище-2» 19500 м. Городище, вул. Миру, 81 2-25-98
3. Відділення поштового зв’язку «Вільшана» 19523 смт. Вільшана, вул. Шевченка, 53 46-0-10
4. Відділення поштового зв’язку «Цвіткове» 19537 смт Цвіткове, вул. Зелена, 24
5. Відділення поштового зв’язку «Будо-Орловецька» 19514 с. Будо-Орловецька, вул. Леніна, 39 90-3-33
6. Відділення поштового зв’язку «Валява» 19520 с. Валява, вул. Леніна, 15 98-3-57
98-2-83
7. Відділення поштового зв’язку «Вербівка» 19531 с. Вербівка, вул. Братів Оселедьків, 2 99-4-45
8. Відділення поштового зв’язку «Воронівка» 19532 с. Воронівка, вул. Перемоги, 14 36-5-10
9. Відділення поштового зв’язку «В’язівок» 19534 с. В’язівок, вул. Перемоги 94-5-93
10. Відділення поштового зв’язку «Дирдин» 19509 с. Дирдин, вул. У.Жука, 73 2-23-19
11. Відділення поштового зв’язку «Журавка» 19521 с. Журавка, вул. Леніна, 18 39-2-10
12. Відділення поштового зв’язку «Зелена Діброва» 19526 с. Зелена Діброва, вул. Шевченка, 33 31-4-10
13. Відділення поштового зв’язку «Калинівка» 19517 с. Калинівка, вул. Леніна, 3 2-20-60
14. Відділення поштового зв’язку «Ксаверове» 19516 с. Ксаверове, вул. Центральна, 47 2-40-89
15. Відділення поштового зв’язку «Мліїв» 19511 с. Мліїв, вул. Леніна, 72 95-2-22
16. Відділення поштового зв’язку «Мліїв-1» 19512 с. Мліїв, вул. Симиренка 2-41-31
17. Відділення поштового зв’язку «Орловець» 19515 с. Орловець, вул. Смілянська, 9 93-5-98
18. Відділення поштового зв’язку «Петрики» 19522 с. Петрики, вул. Жовтнева, 2 38-3-10
38-3-50
19. Відділення поштового зв’язку «Петропавлівка» 19530 с. Петропавлівка, вул. Леніна, 15 32-7-17
20. Відділення поштового зв’язку «Старосілля» 19510 c. Старосілля, вул. Леніна, 2 34-4-10
21. Відділення поштового зв’язку «Товста» 19525 с. Товста, вул. Шевченка, 2 30-5-10
22. Відділення поштового зв’язку «Хлистунівка» 19533 с. Хлистунівка, вул. Леніна, 1 2-27-31

Діяльність Центру надання адміністративних послуг
У Городищенському районі удосконалюється надання адміністративних послуг населенню. Кожен громадянин або суб’єкт господарювання неодноразово звертається до адміністративних органів для отримання різноманітних довідок, актів обстежень, дозволів та інше. Іноді процедура отримання цих адміністративних послуг буває довготривалою, малозрозумілою щодо послідовності дій заявника. Тому, відповідно до Закону України від 06.09.2012 №5203 «Про адміністративні послуги», який на законодавчому рівні урегулював ці питання, було розроблено інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг. Городищенська районна державна адміністрація здійснює інформування населення району та суб’єктів підприємницької діяльності про надання адміністративних послуг через засоби масової інформації та офіційний веб-сайт Городищенської райдержадміністрації. Між Городищенською райдержадміністрацїєю та Центром поштового зв’язку №6 Черкаської дирекції УДППЗ «Укрпошта» затверджений Регламент взаємодії щодо забезпечення спрощеного доступу громадян, суб’єктів господарювання до адміністративних послуг. Інформація щодо реалізації проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» розміщується на офіційному веб-сайті Городищенської райдержадміністрації та щомісячно в районній газеті «Вісник Городищини». Відділення зв’язку забезпечені теками з інформаційними картками, зразками заяв та документів, необхідними для отримання адміністративних послуг засобами поштового зв’язку. Засобами поштового зв’язку надаються адміністративні послуги, тобто кожен може звернутись за місцем проживання до відділення зв’язку, де отримає відповідні консультації, направити заяву з необхідним переліком документів до неї, щоб за допомогою пошти отримати адміністративну послугу. В Городищенському районі усі 22 відділення надають адміністративні послуги. З метою удосконалення процедури отримання адміністративних послуг, відкритості та прозорості при їх отриманні в Городищенському районі з 15 листопада відкрито Центр надання адміністративних послуг, складовою частиною якого є дозвільний центр. Через адміністратора центру надання адміністративних послуг суб’єкти господарювання та громадяни зможуть отримати архівні довідки, містобудівні умови і обмеження забудови, будівельний паспорт , висновки та інше.


Вітаємо
на офіційному сайті
Городищенської районної державної адміністрації

Гаряча лінія Голови РДА Відкрити пам’ятку на випадок надзвичайних ситуацій




Проект змін до Конституції України (щодо децентралізації влади) та Концепція реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні Урядова «гаряча лінія» Державна система електронних звернень

Туристична Городищина
Головна сторінка Анонси
заходів і подій
Загальні відомості
про район
Соціально-економічний
стан
Інформування
населення
Архів
Приміщення РДА Городищенська районна державна адміністрація
19500, Черкаська область, місто Городище, площа Миру, 8
Телефон/Факс: (04734)2-20-46, Електронна пошта: gorrda@ukrpost.ua

Всі права захищені. При будь-якому використанні матеріалів посилання (для інтернет-проектів - гіперпосилання) є обов'язковим.
© Городищенська районна державна адміністрація, 2011 - 2015